Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
50 tane mesaj attım uğraştım wolftü free hackı aaçtığımda (Kod yürütülmesi devam ediyor çünkü D3DCOMPILER_43.dll bulunamadı. Programı yeniden yüklemek bu sorunu çözeilir) sistem hatasını alıyorum yardımcı olurmusunuz
selamın aleyküm gençler ben bu siteye yeni geldim hiç bişey bilmiyorum wolftü wlp açmaya çalısınca bu yazı cıkıyor bunu nasıl gideririrm ?
Gizli metni görüntülemek için konuya cevap vermelisiniz.
Arkadaşlar neredeyse 4 gündür hile başladığında kırmızı bir yazı yazıyordu bugun sabahtan itibaren de sadece veriler alınıyor kısmında takılı kalmaya başladı yardımcı olur musunuz? Yada herkeste mi öyle bir bakım, arıza gibi şeyler mi var??