oyuna giriş yaptığımda siyah ekranda kalıyor bir süre sonra oyun atıyor. bu sırada imleç orada gözüküyor, haraket ettirebiliyorum ama hiçbir şekilde siyah görüntü gitmiyor. görev yöneticisinden baktığımda 'askıya alındı' hatası var. hile kapalıyken de durum böyle