yardım

  1. G

    RealUI Loader Açılmıyor

    Merhaba loaderi tekrar tekrar kaldırıp yükledim çift tıklayıo yönetici olarak çalıştırmama rağmen bir şey açılmıyor
  2. C

    Sitede "Bu Site için Bağlantınız Güvenli Değil" Sorunu

    Bu site için bağlantı güvenli değil Diyor Sebebi Nedir
  3. T

    Logitech GHUB İndiremiyorum

    Ghub indiremiyorum kurulum exesine tıklıyorum tepki vermiyor
  4. T

    Konulara Nasıl Cevap Verebilirim?

    konuyu görmek için cevap vermelisin diyor ama cevap verme kısmı yok bende
  5. N

    Kapanan Bilgisayar

    Ekran kartımın fanı dönmüyor ve bilgisayarım kendiliğinden kapanıyor ne yapmalıyım ?
  6. O

    Loader açılmıyor

    beyler açıyorum ekrana hiç bişey gelmiyor bi kere daha açıyorum loader zaten açık diyo ama açılmıyo yardım
  7. Misha

    Forumda Herhangi bir Mesaj Nasıl Gizli Metine Alınır?

    Merhaba, acaba açtığımız konu da konunun ana karakteri olan şeyi nasıl gizli metin haline getirebiliriz, yani mesajın yorum yaptıktan sonra açılması için ne yapmamız gerekiyor?
  8. S

    Wifi Sorunu yardım

    Bilgisayarımda İnternete Bağlı Olduğum Halde Windows Ayarlarında Bağlı Değilsiniz Hatası Veriyor Ve Wifi Simgesine Tıklayınca hiçbirşey olmuyor bunun gibi windows simgesine de tıklıyorum oda açılmıyor son olarak etrafımdaki wifi ağlarını da göstermiyor Çözümü Format Atmak Ama Bilgisayarımda...
  9. yigitbutsopo

    Bi exenin kaynak kodlarına nasıl ulaşabilirim ?

    yardım ederseniz teşekkür ederim
  10. ZeroXİ

    Adobe Photoshop

    Merhaba ben bedava kırek adobe photoshop istiyorum varsa linkini atarmısınız?
  11. S

    Sistemim İyi Fakat Oyunlarda Çok Düşük FPS Alıyorum

    Bilgisayarım yaklaşık 10k değerinde bir bilgisayar modeli lenovo T590 256 gb ssd i7 8. nesil 3.60 ghz nvidia geforce MX250 + UHD Graphics 620 16GB Ram ama hiçbir oyunda çöp bilgisayarlar kadar bile performans alamıyorum örneğin valoranta giriyorum en kötü grafiklerde zar zor 20 fps alıyor...
  12. ZeroXİ

    Instagram Nasıl Hesap Çalınır?

    Nasıl kolay bi şekilde instgarmda hesap çalabilirim?
  13. K

    Hile Kodlamaya Nereden Başlamalıyım?

    arkadalar selamın aleyküm ben bu hile işini basit sandım çünkü oyun kodluyordum fakat ondanda zor muş esp denedim pointer denedim sayıları degiştirmeyi denedim ama olmadı malesef siz nerde nbaşladınız boyle ilk hacke hileye yardım edemrisnz
  14. B

    selam

    merhaba ben bundan bir süre önce başka bir siteden bilgisayarıma hack gui indirdim kullandım sorunda olmadı . Daha öncesinden de realitycheats'e giriyodum fakat başka siteden bişey indirdikten sonra o bilgisayarla buraya girmez oldum acaba o uygulama internet ayarlarıma birşeymi yaptı yaptıysa...
  15. K

    C++ Hile Kodlama Hakkında Yardım

    merhabalar öncelikle yaptıgım hileyi subway surfersa yaptım 2000 coin para hilesi fakat çalışmıyor uygulmayı açtıgım an windowu pencereyi buluyor sonra uygulama kendini kapatıyor gidiyor oyunu açınca hile uygulaması kapanıyor yok oluyor sorun nedir acaba
  16. K

    Cheat Engine Pointer Bulma Sorunu

    arkadaşlar ilk defa pointer scan adress dedim sonuçlar bir şeyler çıkmaya başladı max levelı 7 yaptım sonra garip garip yazılar çıktı bunlar sürekli degişiyor burada ne yapacagım hangisi pointer ne olur yardım edin ALLAH rızası için
  17. dıterc

    Bir Kişinin IP Adresini Burada Paylaşabilir Miyim?

    T*cizci bir ** ipsini aldım isteyen arkadaşlara özelden atabilirim gereğini/istediğini yapabilirler.
  18. K

    Cheat Engine'da Pointer Bulamıyorum

    ya merhaba ben oncelikle 3 gündür pointera ugraşıyorum olmuyor çıkmıyor warband paranın pointerı
  19. K

    Bir Oyuna Hile Kodladım Fakat Çalışmıyor

    Oncelikle merhaba ben krang yeni üyeyim yeni başladım hile kodlmaya fakat ilk hilemde başarısız oldum para hilesini yaptım mount and blade warband offline için fakat olmadı basıyorum konsol uygulamam açılıyor fakat para yok gelmiyor acaba pointerımı bulamadım bir bakarmısınz rica etsem şimdiden...
  20. K

    Visual Studio "Kullanıcı tanımlı sabit operatör bulunamadı." Sorunu

    Öncelikle reality cheats ailesine yeni katıldım 7 8 aydır c++ blueprint dilinde online multiplayer oyunlar geliştiriyorum ve artık hile kodlamasına geçmek istedim yavaş bir şekilde c++ geçtim fakat bir basit oyuna kücük bir para hilesi yapacaktım başlangıç olarak fakat olmadı cheat engine ye...


Tema düzenleyici

Üst Alt