arada cs atarım dersten zaman kalırsa severim baya 1.6yı. hileli oynarım mutlaka eglenceli olur. ama ragebot kullanmak cok riskli bana config lazım. yardımcı olur musunuz? aim mutlaka olmalı. ben adamın kafasına ımlecı goturur goturmez ateş etsin mesela. kitlenmesin öyle direkt.