Ghots ban yemişsin daha önceden, 7 hesap banlatmanın sebebi bu yani
Geri bildirim için teşekkürler , bende halen ilk açtığım hesap ile oynuyorum ban falan yemedim.
Arkadaşlar hileyi kullanmakta biraz beceri ister , gidip full rage ayarda oynarsanız ban ihtimali raporlamalardan dolayı illaki olacaktır, tabiri caizse adam gibi aimbotu smooth ayarlarda kullanırsanız dikkat çekmeyecektir. Konu içeriğine yazmıştım ama ülkenin genelinde olduğu gibi, forum genelinde de okuyup da kullanan baya az kişi var.