S senben321 Member Katılım 22 Ağu 2021 Konular 1 Mesajlar 7 Tepkime puanı 0 23 Ağu 2021 #1 apexi için start diyip başlatıyorun cmd ekranı çıkıyor oyunu başlat diyor oyuna giriyorum oyun açılırken ...exe çalışmayı durdurdu diyor Ekli dosyalar hata.png 19.6 KB · Görüntüleme: 17
apexi için start diyip başlatıyorun cmd ekranı çıkıyor oyunu başlat diyor oyuna giriyorum oyun açılırken ...exe çalışmayı durdurdu diyor
iwystic Veteran Katılım 27 Ağu 2019 Konular 290 Mesajlar 4,886 Çözümler 491 Tepkime puanı 10,779 23 Ağu 2021 #2 Arama kısmına "winver" yazıp ekran görüntüsü yolla. Oyla 0 Downvote