Arkadaşlar 1.yılımda ilişkim bitti ne yapmalıyım

mami3313

Ultra Member
Katılım
10 Eyl 2022
Mesajlar
300
Tepkime puanı
2
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
aaawwwwwwww
 

emre1020

Masal olurum düşlerine dalarım.
Super Member
Katılım
6 May 2023
Konular
6
Mesajlar
175
Tepkime puanı
3
Konum
ankara bağlıca
gez toz rahat takıl serbest birisin artık özgürsün :D
 

berkan01

Super Member
Katılım
4 Mar 2020
Konular
6
Mesajlar
164
Çözümler
1
Tepkime puanı
4
salla dostum daha iyilerine layıksın
 

aposan9987

Active Member
Katılım
4 Nis 2021
Mesajlar
44
Tepkime puanı
1
ilkler herzaman çok sarsar adamı şanslı değilsen canın çok yanar yapacak pek bir şey yok zamana herşeyin ilacı sadece metanetini koruman önemli ondan sonra her şeye çok da tın diyeceksin.
 

deepdarkness

Confirmed Memb.
Katılım
12 Ara 2025
Mesajlar
51
Tepkime puanı
1
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
fazla değer başını yere eğer hiç bir zaman değer vermeki gittiği zaman koymasın zaten normal birşey olsaydı başına böyle sorunlar gelmezdi takma kafana atlatırsın
 
Üst