Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
ilkler herzaman çok sarsar adamı şanslı değilsen canın çok yanar yapacak pek bir şey yok zamana herşeyin ilacı sadece metanetini koruman önemli ondan sonra her şeye çok da tın diyeceksin.
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
fazla değer başını yere eğer hiç bir zaman değer vermeki gittiği zaman koymasın zaten normal birşey olsaydı başına böyle sorunlar gelmezdi takma kafana atlatırsın