LostCasper
Legend Member
Ben zaten sert yapmadım ki ? kardeşim goy goy muhabbet başka burası bir forum mümkün olunan Türkçe ile üyeler kendilerini ifade etmeli.Fortinayt or pabici yaz çıkar videosuyüklenme insanlara o kadar.
Zaten profil mesajlarıma bakarsan yeri gelince sert konuşmuşluğumda oldu bu onlardan biri değil