bencede bunu dinlede bu ilahimiydiSordum sarı çiçeğe
Dinliyorum hemen tşk ederimgüllere vurgunum..begenecegine eminim
Dinlemek isterimAdını unuttum ama bir satırı böyleydi. Hz Musa elinde asa
Çok güzeldi ilk okulda söylerdim![]()
Aşk meydanında . İşte buyduDinlemek isterimtsk ederim
Seni raporladım bilgin olsun umarım hesabın kapanır iyi forumlarkanka yokki xd
Hemen dinliyorumAşk meydanında . İşte buydu
Medine gülü de cok guzel abdurrahman söylüyormedine yollarında adurrahman önül