- Katılım
- 11 Eki 2022
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 355
- Tepkime puanı
- 34
- Yaş
- 23
- Konum
- Çorlu
- Web sitesi
- www.youtube.com
6 yıllık bir ilişkim vardı. Aldattığı için 4 ay önce ondan ayrıldım. Aldattığı kişi de yabancı biri değildi ( konuda belirttiğim kişi değil )... Bu gün öyle boş boş medyada dolaşırken en yakın dostumun bir gönderisine denk geldim. Evleniyorlarmış. Arkadaşım da bana geçen söylüyordu " müdür sana bi davetiye göndericem AMA sakın gelmemezlik yapma yaza bomba gibi giricez " diye. Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim. En yakın dostumun mesut olması ne güzel bir şeydi aslında. O gönderiyi gördükten sonra 56 tane duyguyu aynı anda yaşadım. Ayrıldıktan sonra 1-2 hafta onu gözlerim aradı ama sonra unutmaya çalıştım hayatıma devam edebilmek için ve başarmıştım. Ama şimdi böyle bir olay olunca yine yıkıldım. En yakın dostumun düğününe gitmezsem olmaz, gidersem de olmaz. Zaten 1 dostumu elimden almıştı 4 ay önce, 2.sine izin veremem. Hayattaki tek felsefem " gerçekten size dert olacak şeyleri kafanıza takın ". Ama bu konuyu boş veremiyorum 1 haftadır. Aklımdan da çıkmıyor. Ruhsal olarak baya boşluktayım sizce nasıl davranmalıyım?