Beyler normalde benim bildiğim hesap ban yerse kullanıcı adı ve şifre yazıp enter yaptığın zaman ban uyarısı çıkar. Oyuna zerre girmez. Arkadaş oyunun içinde loby kısmında hata alıyor. Yoksa wolftü ye hwid sistemimi getirdiler? Bu yüzden mi böyle oluyor? Çünkü benim dediğim şey neredeyse 6-7 yıl önce ban yemiştim. Yazdığım uyarı ile karşılaşıyordum.
Edit: Araştırdım evet hile ile alakalı süresi, 3 gün diyorlar youtube dan baktığım kadarıyla. Google de bir şey yok. Ama umarım 3 gündür.