soslu tavuk kanadına bayılıyordum ama artık çok sevmemeye başladım artık iyi yapan çok yer yok eskiden haftanın son günü cuma günü okul çıkışı bizim evin karşısında bi mangal dükkanı açılırdı bende hafta boyu paramı biriktirir giderdim 10-15 tane kanat alırdım bir de bizim mahallede bi köpek vardı adı çakıldı onada alırdım evin önünde sessizce yerdik ellerimi yerdeki toprağa silerdim girerdim eve ama annem anlardı hep kızardı bana