cs 1.6 da hile sebebi ile sunucudan ban yedim nasıl kaldıra bilirim ?

LastHaul

Confirmed Memb.
Katılım
10 Haz 2022
Konular
2
Mesajlar
149
Tepkime puanı
12
merhaba cs 1.6 da sunucudan ban yedim ama steamdan girmiyorum ip değiştirerek falan girebilir miyim bilgisi olan var mı ?
 

PREVİD76

Legend Member
Katılım
25 Ocak 2021
Konular
37
Mesajlar
1,360
Çözümler
96
Tepkime puanı
1,387
Giremezsin diye biliyorum ama bilgisi olan arkadaşlar yanıt verirse daha iyi olur
 

Snape

Super Member
Katılım
8 Haz 2022
Konular
25
Mesajlar
247
Çözümler
46
Tepkime puanı
53
Konum
Ankara
modemi resle ve 3 saniye bekleyip tekrar aç sunucuya girebilirsin. eğer uzaban atmadılarsa sunucudan.
 
Çözüm

Snape

Super Member
Katılım
8 Haz 2022
Konular
25
Mesajlar
247
Çözümler
46
Tepkime puanı
53
Konum
Ankara
uza ban atmamışlarsa sıkıntı olmaz vpn yada internetini resetle
vpn e gerek yok internetini reslese yeterli eğer olmuyorsa uza ban yemiştir onun içinde vpn kullanması gerekir o sunucuya girerken. ama şuan baktığıma göre cs 1.6 da kaliteli uzaban eklentisi yok var 3 4 tane ama onlarda artık etkisini yitirdi.
 
Üst