CS 1.6Menü gelmiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kizilelma456

Super Member
Katılım
14 Ara 2021
Konular
16
Mesajlar
194
Tepkime puanı
34
beyler gördüğünüz gibi cs 1 6 insert basıyorum console geliyor fakat menü gelmiyor yardım
 

Teodora

ワイフ
Legend Member
Katılım
13 Tem 2022
Konular
202
Mesajlar
2,879
Çözümler
61
Tepkime puanı
8,815
Konum
Tokyo
Ayarlar a gir, options menüsünden: videoyu bul, "renderer" ayarını "OpenGL" yap. Sorun çözülecektir.
 

kizilelma456

Super Member
Katılım
14 Ara 2021
Konular
16
Mesajlar
194
Tepkime puanı
34
tabiki bu şuan sizin ayarlarınız gibi yapıyorum
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

öncekinde fotoraf gelmedi bidaha atıyorum
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

reis foto yüklenmiyor bir saniye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst