taraması var vac sistemi hıle olmama ragmen ban yedım ve 2 hesabım daha yemıstı hıleyle 7 ay sure cıvarı ban yemeden oynadım vac ban sıstemı cok guzel bır sıstem ama vanguard gıbı olmadıgı ıcın hıleyı algılamıyor YANİ KISACASI KANKAM OVERWATCH BAN YERSIN SADECE oda oyundakı en ust sevıye global oyuncular securıty factorysı en dusuge yanı suphelı hıle olabılıcek ınsanların factorysı en dusuge ıner ve overwatch sıstemı bunu kontrol edıyor yanı global oyuncular senı ızlıyor ve hıle oldugunu anlarsa oynayısından anlıyorlar ban yıyon yememek ıcın acayıp legıt oynaman lazım ıyı gunler