☆DarkComet RAT / Trojan(client) Oluşturma // Detaylı Anlatım //

iwystic

Veteran
Katılım
27 Ağu 2019
Konular
290
Mesajlar
4,886
Çözümler
491
Tepkime puanı
10,779
Notlar.png
Konuyu görüntülemek için cevap yazıp beğenmelisiniz.

PpUOkx.png
[HIDE]
Merhaba dostlar, bu konumda DarkComet RAT kullanamayan veya kullanmak isteyen arkadaşlar için detaylı anlatım yapmaya çalışacağım.
Okuyup beğenen herkese şükranlarımı sunarım.


PpUOkx.png

Öncelikle client ayarlarını göstermeyeceğim, kendim de yapmadan kullanıyorum. Yapmak isteyenler kendileri yapabilirler.

Programda trojan oluşturmadan önce ayarlamamız gerek bir nokta var.
Önceliğimiz port açmak olacaktır, listede gördüğünüz Socket / Net kısmına bastıktan sonra port listesine mouse ile sağ tık yaparak karşımıza çıkan Add Port to listen yazısına tıklıyoruz ve...
Yeni port açabiliriz. Önerim, 1604'den farklı bir port açmanız. Daha sağlıklı olabilir diye düşünüyorum.

1603545394442.png

NOT: Bu işlem ardında direkt modem arayüzünüze girerek basit bir şekilde Socket kısmında açtığınız port ile aynı değer portları UDP/TCP için ayrı ayrı portlarınızı aktif etmeniz gerekmektedir.

PpUOkx.png

Portlarımızı açtıktan sonra https://www.duckdns.org/ adresine üye olmamız gerekmektedir.

Giriş yaptıktan / kayıt olup giriş yaptıktan sonra açılan pencereden subdomain almamız gerekiyor.
Çünkü, verileri çekebilmek için bu IP adresini kullanacağız. Bizi alakadar eden kısım sadece IP adresi olacaktır.

Domaini aldıktan sonra install kısmından bilgisayarımıza indirip token ile onaylattıktan sonra programın açık olduğunu kontrol ediyoruz...

Artık bu IP adresine sahibiz.

1603545829600.png

PpUOkx.png


Evet, şimdi bilgisayarımızda IP adresimiz ve portumuz hazır olduğuna göre yavaş yavaş client kurulumuna başlayabiliriz.

Öncelikle yapmamız gereken şey,
Programda sol üst köşede mavi kutu içerisindeki DarkComent-RAT yazısına tıklayıp açılan listeden Server Module kısmından Full Editor'e tıklamak olacaktır.


PpUOkx.png

1603546044321.png

PpUOkx.png

Bu ekrana ulaştıysanız, doğru yere gelmişiz demektir. Burada Security Password'a dokunmayacağız,
Process Mutex'de Random'a 2-3 kere tıklamanız yeterli olacaktır.

Server ID kısmına kurbanın aktif olduğunda yazılmasını istediğiniz (Server ismi olabilir.) her şeyi yazabilirsiniz, size kalmış bir şeydir.
Profile Name'de aynı şekilde ayarların kayıtlı olacağı isim ve oda sizin istediğiniz şekilde olabilir.

Bu ekranda benim önereceğim tek şey Active FWB yazan yerdeki kutucuğa tik işareti koyarak aktif etmeniz olacaktır.
Çünkü, bazı güvenlik duvarlarını aşmak için bir yöntemdir.

Ayarlarımızı yaptıktan sonra diğer bir ekranımız olan Network Settings'e tıklıyoruz.


PpUOkx.png

1603546800642.png

PpUOkx.png

Böyle bir sayfa ile karşılaşıyoruz, buraya damar kısmı diyebiliriz.

IP/DNS kısmına DuckDNS'den aldığımız IP adresini yazıyoruz.
Bilgisayara tanımladığımız ve port kısmına açtığımız portu yazıp ADD'ye tıklıyoruz, hemen listeye geliyor...
Geldikten sonra bir kere üzerine tıklayın, soldaki bilgisayar simgesinin yeşil olmamasına dikkat edin. Daha sonra Module Startup sekmesine geçebiliriz.

[/HIDE]
PpUOkx.png

Konunun devamı yakında...
 

YouLosT22

Active Member
Katılım
21 Ara 2019
Konular
16
Mesajlar
39
Tepkime puanı
2
DarkComet Devri bitti artık yeni windows sürümlerinde çalışmıyor onun yerine Quasar Rat 1.4 kullanın
 

Rampax

💥⚡️𝐑𝐀𝐌𝐏𝐀𝐗 𝐀𝐍𝐃𝐄𝐑𝐒𝐎𝐍⚡️💥
Legend Member
Katılım
15 Eki 2020
Konular
107
Mesajlar
1,021
Çözümler
28
Tepkime puanı
3,480
Konum
Türkiye
Ratçı değiliz moruqq ^^
 

Selyk

Prince Of Darkness
Moderator
Katılım
6 Eyl 2020
Konular
81
Mesajlar
2,656
Çözümler
563
Tepkime puanı
1,746
Faydalı paylaşım için teşekkürler
 

ustunhmert

Confirmed Memb.
Katılım
17 Ağu 2019
Konular
1
Mesajlar
49
Tepkime puanı
7
Eskiden port açılıyordu artık açamıyorum sorun modemdemi?
 
Üst