denedim dostum olmuyorBilgisayarını yeniden başlat bi
tekrardan denedim ve olumsuz , benim kullanıcım yönetici değil 2. kullanıcıyım onla bir ilgisi olabilir mibanada oluyordu 1 kere yaptım kapandı dene sene bi knk
Kullanıcın yönetici değil misafir ise yapamazsın izin vermez.Ayrıca yönetici olduğunda ise ekstradan bir virus programı var ise onu da kapat sonra kapatmayı dene çünkü o da izin vermez kapatmana.tekrardan denedim ve olumsuz , benim kullanıcım yönetici değil 2. kullanıcıyım onla bir ilgisi olabilir mi
1 hafta öncesine kadar kapatabiliyordum yönetici olmamama rağmen fakat bir virüs programı indirdim beğenmeyince sildim ve bu süreçten sonra olmaya başladı kapatamama sorunumKullanıcın yönetici değil misafir ise yapamazsın izin vermez.Ayrıca yönetici olduğunda ise ekstradan bir virus programı var ise onu da kapat sonra kapatmayı dene çünkü o da izin vermez kapatmana.
Bazı dosyaları kalmış olabilir onları da kaldırıp denemeni tavsiye ederim1 hafta öncesine kadar kapatabiliyordum yönetici olmamama rağmen fakat bir virüs programı indirdim beğenmeyince sildim ve bu süreçten sonra olmaya başladı kapatamama sorunum
Bilgilendirme için teşekkür ederim <3 Sanırım sorunum çözülecekBazı dosyaları kalmış olabilir onları da kaldırıp denemeni tavsiye ederim