Elimdeki ekran kartını ne yapmalıyım

promax

Active Member
Katılım
9 Tem 2022
Mesajlar
31
Tepkime puanı
3
Dostum eğer elindekini satıp üstüne para eklersen rx 570 in 8gb versiyonunu al derim 4gb hem kurtarmaz hem de çok fazla fiyat farkı yok.
 

Tolgahan

Super Member
Katılım
9 Tem 2022
Konular
5
Mesajlar
170
Tepkime puanı
14
Sat ve biraz daha para biriktirip 2060lı Serileri almaya çalış.
 

Emirtymz01

Confirmed Memb.
Katılım
8 Tem 2022
Mesajlar
49
Tepkime puanı
1
EĞER 1050T DEN YÜKSEKSE SAT BİRİSİNE AMA EĞER DÜŞÜKSE GİT HURDACIYA VER EMİN OL DAHA ÇOK PARA VERİR AW SPDKLGJMSŞODIKGMSŞKDGSDŞLGMSLKDNGMLSKDMGNKLŞSDG
 

Crazyak

Confirmed Memb.
Katılım
10 Kas 2021
Konular
2
Mesajlar
60
Tepkime puanı
13
sat harbi ekran kartları ucuzlar gine bence
 

Hera Hazretl

Confirmed Memb.
Katılım
9 Tem 2022
Konular
3
Mesajlar
53
Tepkime puanı
7
bilemedim :D kararsızlık
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

bilemedim :D kararsızlık
 

ATL

Hala aynı kişiyim hala var iddiam
Banned Member
Katılım
15 Nis 2022
Konular
17
Mesajlar
245
Tepkime puanı
16
Yaş
25
Konum
İstanbul Bağcılar
Cevaplarınız için teşekkürler'de şunu söylemek istiyorum öyle bir demişsiniz'ki bazı arkadaşlar 2.000 tl'ye satıpda 4.000 5.000 tl yapması gerçekten kolay değil zaten maaşımın yarısını aileme veriyorum
 

kaan1234588

Confirmed Memb.
Katılım
9 Tem 2021
Konular
1
Mesajlar
64
Tepkime puanı
5
knk 2000 tl ye satamassın bide 2. el max 1100 fln eder aga etheriyum çok düştü haberin yokmu.
 
Üst