Sat ve biraz daha para biriktirip 2060lı Serileri almaya çalış. sat gitsin
P pedrogms63 Confirmed Memb. Katılım 11 Tem 2022 Mesajlar 49 Tepkime puanı 0 11 Tem 2022 #31 Tolgahan' Alıntı: Sat ve biraz daha para biriktirip 2060lı Serileri almaya çalış. Genişletmek için tıkla ... sat gitsin
Tolgahan' Alıntı: Sat ve biraz daha para biriktirip 2060lı Serileri almaya çalış. Genişletmek için tıkla ... sat gitsin
kurtadele Confirmed Memb. Katılım 12 Tem 2022 Konular 1 Mesajlar 75 Tepkime puanı 6 12 Tem 2022 #32 sat kanka
A ankaraa06 Super Member Katılım 13 Tem 2022 Konular 1 Mesajlar 149 Tepkime puanı 10 13 Tem 2022 #33 satmak mantıklı değil elinde tutabildiğin kadar tut üç beş katına ilerde satarsın emin ol
Berkem98 ℑ𝔳𝔞𝔯 𝔱𝔥𝔢 𝔅𝔬𝔫𝔢𝔩𝔢𝔰𝔰 Confirmed Memb. Katılım 13 Tem 2022 Konular 1 Mesajlar 95 Tepkime puanı 0 13 Tem 2022 #34 Ekran kartında NVDIA, işlemcide AMD. Seçimini buna göre yap.
ATL Hala aynı kişiyim hala var iddiam Banned Member Katılım 15 Nis 2022 Konular 17 Mesajlar 245 Tepkime puanı 16 Yaş 25 Konum İstanbul Bağcılar 15 Tem 2022 #35 ARKADAŞLAR CEVAPLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER EN İYİSİNDEN 580 8 GB 256 BİT ALDIM
C cumali0420 Confirmed Memb. Katılım 15 Tem 2022 Mesajlar 48 Tepkime puanı 0 15 Tem 2022 #36 KRAL HİÇ DÜŞÜNME VER GİTSİN EN İYİSİ HANGİSİYSE ONU AL
D dumluenes Banned Member Katılım 15 Tem 2022 Mesajlar 147 Tepkime puanı 4 15 Tem 2022 #37 İyiyse dursun elinde yoksa sat gitsin
Sawoerra Confirmed Memb. Katılım 14 Tem 2022 Konular 4 Mesajlar 137 Tepkime puanı 3 15 Tem 2022 #38 git sat kar edersin
F Forlove19 Super Member Katılım 4 Tem 2022 Konular 40 Mesajlar 174 Tepkime puanı 13 15 Tem 2022 #39 eğer lazım değilse satılması uygun olur senin için Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi: 15 Tem 2022 veya hediye edebilirsin yakınına
eğer lazım değilse satılması uygun olur senin için Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi: 15 Tem 2022 veya hediye edebilirsin yakınına
Kaito3474 Confirmed Memb. Katılım 22 Tem 2022 Konular 4 Mesajlar 122 Tepkime puanı 5 24 Tem 2022 #40 Bence satmalısın aga, fiyatlar zaten uçuk enflasyon saolsun, lira daha fazla değersizleşmeden eylem al
Bence satmalısın aga, fiyatlar zaten uçuk enflasyon saolsun, lira daha fazla değersizleşmeden eylem al