En çok hangi yaşınızı seviyorsunuz?

Eren771

Confirmed Memb.
Katılım
4 May 2025
Mesajlar
52
Tepkime puanı
0
10 yaş güzeldi, oyun bol, derdi tasası azdı
 

darksprey45

Confirmed Memb.
Katılım
21 May 2025
Konular
1
Mesajlar
66
Tepkime puanı
12
17 yaşımı ah aklıma geldi şimdi zaman su gibi akıp gidiyor dün gibi sanki
 

aurorare

Legend Member
Katılım
2 May 2021
Konular
4
Mesajlar
1,006
Çözümler
2
Tepkime puanı
64
10 yaşında, akıllı telefonların olmadığı bir dönemde, dışarıda arkadaşlarıyla oynuyordum.
 

TSKTEYMEN04

OG_Fury
Super Member
Katılım
31 Ağu 2022
Mesajlar
288
Tepkime puanı
3
en güzel yaşlar 10 lu yaşlardır dert yok tasa yok
 

Ruglea

Ultra Member
Top Poster Of Month
Katılım
25 Nis 2021
Konular
9
Mesajlar
300
Tepkime puanı
0
ilk ve ortaokul zamanlarıda çok güzeldi, hiçbir sorumluluğumuz yoktu, eğlenmek için yaşıyorduk şimdi öyle değil
 
Üst