Pederin arabasını çaldık arkadaşlar ile saat gecenin 3 ü amaç midye yemeye gitmek vardık bir güzel yedik dönüşte arkadaşlara hava atalım diye el frenine asıldım araba kontrolünü kaybettim otobüs durağına girdik Air lar sağ olsun başımıza hiç bir şey gelmedi polis ambulans derken bizim peder geldi ve arabaya bakmadan kızmadan bana sarılıp bir şeyin var mı demesi aşırı kötü hissettirmişti... Ne uzun yazı oldu amk