hileye ölünce ne yapıyorsunuz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HVAC4512

Super Member
Katılım
13 Ocak 2023
Konular
3
Mesajlar
154
Tepkime puanı
8
Güzel oynuyormuş diyip geçiyorum
 

Weidort1

Super Member
Katılım
29 Mar 2023
Konular
1
Mesajlar
160
Tepkime puanı
3
Adamın doğumamış kundaktaki bebeğine kadar sövüyorum :)
 

Asirs

Member
Katılım
5 Nis 2023
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Yani eğer bende de hile varsa klavyeyi kırabiliyorum 2 ay önce kırmıştım space tuşu yok oldu ve A ve d baya bir zarar görmüştü
 

ssh

Active Member
Katılım
3 Nis 2023
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
var ise silahı alıyorum kafama sıkıyorum DŞLAJSDŞK
 

djefsane

Super Member
Katılım
5 Nis 2023
Konular
7
Mesajlar
215
Tepkime puanı
38
bir de hileye ölmemek var ki gurur verir insana :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst