Öncelikle Selamın Aleyküm Arkadaşlar
Bugün şunu fark ettim bilerek mi yapılmış bilmiyorum ama loader i acıyorum giriş yapıyorum reklam onayını yapıyorum sıkıntı yok ev internetim kötü olmaya başladı bende telefonun ağına bağlanayım dedim loader den attı beni tekrar giriş yaptığımda ise yeniden reklam onayı istedi bilerek yapılmış birşey mi bu acaba
Bugün şunu fark ettim bilerek mi yapılmış bilmiyorum ama loader i acıyorum giriş yapıyorum reklam onayını yapıyorum sıkıntı yok ev internetim kötü olmaya başladı bende telefonun ağına bağlanayım dedim loader den attı beni tekrar giriş yaptığımda ise yeniden reklam onayı istedi bilerek yapılmış birşey mi bu acaba