Bir oyun alt tarafı bu kadar kasılmaz be. kassalar ne yazar hocam hiçbirşey olmuyor zaten :D 2 tane şahsi şikayet ettim hiçbirşey olduğu yok arkadaş abartmiş bence öz ür diliyorlar felan kismini.