LoL Hile Nasıl Açılıyor

mertcll

Super Member
Katılım
25 Haz 2022
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
7
Arkadaşlar lolde hileyi nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz ?
 
Çözüm
Kullanımı Kolay Programı Açıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Girdikten Sonra Menü Gelcektir 3 Tane Button Olcaktır Önünüzde Ordan İlkönce
Sol Tarafa Beyaz Bişey Gelcektir Onu Oyundaki MS Yazısı Yani Ping Yazısının Üzerine Getiriyoruz Ve Küçültüyoruz Bunu Yaptıktan Sonra

Not : Ayarlar Şu Şekil Olcak

1. Tuşlar > Otomatik Kullan
2. Otomatik Vuruş
3. Tam Ekran Çıkın Pencereli Veya Penceresiz Geçin.
4. 1 Kere Düşmanınıza Vurun Sonra Atadığınız Tuşa Basılı Tutun.


1. Orbwalking Giriyoruz Ve Ordan OrbWalk Açıyoruz
2. Normal Mode Açıyoruz
3. Şampiyonlar Giriyoruz Ve Oyunda Aldığınız Şampiyonu Seçiyoruz Orda Bazı Şampiyonlar Vardır !
4. Menüden Oyuncu Yerine Giriyoruz
5. Yeni Ayarı Açıyoruz Ve Orbwalk Tuşu ( x ) Attıyoruz.
6. DAHA SONRA OYUNA...

ReadyDie

Legend Member
Katılım
19 Kas 2022
Konular
24
Mesajlar
1,056
Çözümler
3
Tepkime puanı
398
Kullanımı Kolay Programı Açıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Girdikten Sonra Menü Gelcektir 3 Tane Button Olcaktır Önünüzde Ordan İlkönce
Sol Tarafa Beyaz Bişey Gelcektir Onu Oyundaki MS Yazısı Yani Ping Yazısının Üzerine Getiriyoruz Ve Küçültüyoruz Bunu Yaptıktan Sonra

Not : Ayarlar Şu Şekil Olcak

1. Tuşlar > Otomatik Kullan
2. Otomatik Vuruş
3. Tam Ekran Çıkın Pencereli Veya Penceresiz Geçin.
4. 1 Kere Düşmanınıza Vurun Sonra Atadığınız Tuşa Basılı Tutun.


1. Orbwalking Giriyoruz Ve Ordan OrbWalk Açıyoruz
2. Normal Mode Açıyoruz
3. Şampiyonlar Giriyoruz Ve Oyunda Aldığınız Şampiyonu Seçiyoruz Orda Bazı Şampiyonlar Vardır !
4. Menüden Oyuncu Yerine Giriyoruz
5. Yeni Ayarı Açıyoruz Ve Orbwalk Tuşu ( x ) Attıyoruz.
6. DAHA SONRA OYUNA GİRİP bir şampiyonla vs attarken ( x ) basılı tutup adam ölüyor.
 
Çözüm

dmxlimithra

Yaptıkların Kadar Yapmadıklarından da Sorumlusun !
Ultra Member
Katılım
23 Ocak 2023
Konular
29
Mesajlar
333
Tepkime puanı
49
peki nasıl kullanılıyor açtım ama bir faydasını göremedim
 

himmetspk

Super Member
Katılım
10 Ağu 2022
Mesajlar
153
Tepkime puanı
4
Yaş
30
Kullanımı Kolay Programı Açıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Girdikten Sonra Menü Gelcektir 3 Tane Button Olcaktır Önünüzde Ordan İlkönce
Sol Tarafa Beyaz Bişey Gelcektir Onu Oyundaki MS Yazısı Yani Ping Yazısının Üzerine Getiriyoruz Ve Küçültüyoruz Bunu Yaptıktan Sonra

Not : Ayarlar Şu Şekil Olcak

1. Tuşlar > Otomatik Kullan
2. Otomatik Vuruş
3. Tam Ekran Çıkın Pencereli Veya Penceresiz Geçin.
4. 1 Kere Düşmanınıza Vurun Sonra Atadığınız Tuşa Basılı Tutun.


1. Orbwalking Giriyoruz Ve Ordan OrbWalk Açıyoruz
2. Normal Mode Açıyoruz
3. Şampiyonlar Giriyoruz Ve Oyunda Aldığınız Şampiyonu Seçiyoruz Orda Bazı Şampiyonlar Vardır !
4. Menüden Oyuncu Yerine Giriyoruz
5. Yeni Ayarı Açıyoruz Ve Orbwalk Tuşu ( x ) Attıyoruz.
6. DAHA SONRA OYUNA GİRİP bir şampiyonla vs attarken ( x ) basılı tutup adam ölüyor.
eyw hocam yararlı oldu
 

mfdemmm

Super Member
Katılım
10 Şub 2023
Konular
4
Mesajlar
149
Tepkime puanı
10
Kullanımı Kolay Programı Açıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Girdikten Sonra Menü Gelcektir 3 Tane Button Olcaktır Önünüzde Ordan İlkönce
Sol Tarafa Beyaz Bişey Gelcektir Onu Oyundaki MS Yazısı Yani Ping Yazısının Üzerine Getiriyoruz Ve Küçültüyoruz Bunu Yaptıktan Sonra

Not : Ayarlar Şu Şekil Olcak

1. Tuşlar > Otomatik Kullan
2. Otomatik Vuruş
3. Tam Ekran Çıkın Pencereli Veya Penceresiz Geçin.
4. 1 Kere Düşmanınıza Vurun Sonra Atadığınız Tuşa Basılı Tutun.


1. Orbwalking Giriyoruz Ve Ordan OrbWalk Açıyoruz
2. Normal Mode Açıyoruz
3. Şampiyonlar Giriyoruz Ve Oyunda Aldığınız Şampiyonu Seçiyoruz Orda Bazı Şampiyonlar Vardır !
4. Menüden Oyuncu Yerine Giriyoruz
5. Yeni Ayarı Açıyoruz Ve Orbwalk Tuşu ( x ) Attıyoruz.
6. DAHA SONRA OYUNA GİRİP bir şampiyonla vs attarken ( x ) basılı tutup adam ölüyor.
çok teşekkurler çok iyi anlatmıssın bende nasıl çalışaçagını anlamaya çalısıyordum
 

swX

Hangi çılgın bana ZİNCİR vuracakmış şaşarım!
Super Member
Katılım
4 Mar 2022
Konular
1
Mesajlar
196
Tepkime puanı
11
Yaş
26
Konum
Berlin
teşekkürler reis
 
Üst