LoL Hile Nasıl Açılıyor

mertcll

Super Member
Katılım
25 Haz 2022
Konular
6
Mesajlar
150
Tepkime puanı
7
Arkadaşlar lolde hileyi nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum yardımcı olur musunuz ?
 
Çözüm
Kullanımı Kolay Programı Açıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Girdikten Sonra Menü Gelcektir 3 Tane Button Olcaktır Önünüzde Ordan İlkönce
Sol Tarafa Beyaz Bişey Gelcektir Onu Oyundaki MS Yazısı Yani Ping Yazısının Üzerine Getiriyoruz Ve Küçültüyoruz Bunu Yaptıktan Sonra

Not : Ayarlar Şu Şekil Olcak

1. Tuşlar > Otomatik Kullan
2. Otomatik Vuruş
3. Tam Ekran Çıkın Pencereli Veya Penceresiz Geçin.
4. 1 Kere Düşmanınıza Vurun Sonra Atadığınız Tuşa Basılı Tutun.


1. Orbwalking Giriyoruz Ve Ordan OrbWalk Açıyoruz
2. Normal Mode Açıyoruz
3. Şampiyonlar Giriyoruz Ve Oyunda Aldığınız Şampiyonu Seçiyoruz Orda Bazı Şampiyonlar Vardır !
4. Menüden Oyuncu Yerine Giriyoruz
5. Yeni Ayarı Açıyoruz Ve Orbwalk Tuşu ( x ) Attıyoruz.
6. DAHA SONRA OYUNA...

Hoppidik

Super Member
Katılım
2 Şub 2023
Konular
1
Mesajlar
149
Tepkime puanı
5
Kullanımı Kolay Programı Açıyoruz Ve Oyuna Giriyoruz Girdikten Sonra Menü Gelcektir 3 Tane Button Olcaktır Önünüzde Ordan İlkönce
Sol Tarafa Beyaz Bişey Gelcektir Onu Oyundaki MS Yazısı Yani Ping Yazısının Üzerine Getiriyoruz Ve Küçültüyoruz Bunu Yaptıktan Sonra

Not : Ayarlar Şu Şekil Olcak

1. Tuşlar > Otomatik Kullan
2. Otomatik Vuruş
3. Tam Ekran Çıkın Pencereli Veya Penceresiz Geçin.
4. 1 Kere Düşmanınıza Vurun Sonra Atadığınız Tuşa Basılı Tutun.


1. Orbwalking Giriyoruz Ve Ordan OrbWalk Açıyoruz
2. Normal Mode Açıyoruz
3. Şampiyonlar Giriyoruz Ve Oyunda Aldığınız Şampiyonu Seçiyoruz Orda Bazı Şampiyonlar Vardır !
4. Menüden Oyuncu Yerine Giriyoruz
5. Yeni Ayarı Açıyoruz Ve Orbwalk Tuşu ( x ) Attıyoruz.
6. DAHA SONRA OYUNA GİRİP bir şampiyonla vs attarken ( x ) basılı tutup adam ölüyor.
Teşekkür ederim reis.
 
Üst