Merhabalar. Biliyorum Ki 150 Mesaj atınca super member oluyoruz. Ancak Ben hızlı olmak istiyorum yani tek tek mesaj yazarak gerçekten beni çok sıkıyor insanlara yardım etmek çok güzel bir şey ama yazıları tek tek yazmak çok sıkıcı. Daha Hızlı Bir Şekilde Olmak İçin Bişeyler Önerebilirmisiniz *SPAM DA ATMAK İSTEMİYORUM*