Nasılsınız arkadaşlar?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GabrielSSQ

Super Member
Katılım
26 Tem 2022
Konular
6
Mesajlar
154
Tepkime puanı
13
iyiz sen nasıl sın knk hayat nasıl
iyi şükür, sürünüp gidiyoruz her zaman olduğu gibi :D
Okul var gene hiç zamanım kalmiyo anca bugun buldum
okul iyice yordu galiba sizi :D
meslek zor abi ya hocalar eğer sertse kötü oluyo
ben nakil yaptırdım şimdi mesela önceden oldugum okulda hocalar cok sertdi 1 dk gec kalsam yok yazılıyodum o yuzden nerdeyse okulda kalıyodum 11 devamsızlıkla
umarım problemsizce bitirirsin :)
iyi gidiyoor kankam senin nasıl gidiyoor
iyi şükür dostum nasıl olsun devam ediyoruz işte iş güç
niye beee
Aga Neden Kimse Beğenmiyor :(
:D beğendik oldu mu :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst