Ölüm Diye Birşey Olmasaydı Dünyada Neler Olurdu?

LucKRaso

Confirmed Memb.
Katılım
26 Ağu 2022
Konular
2
Mesajlar
54
Tepkime puanı
1
Kötü Mü Olurdu İyi Mi Olurdu?
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Meraklığımdan Sonrdum Yanlış Anlamayın
 

AdminStar

Banned Member
Katılım
12 Ağu 2022
Konular
7
Mesajlar
246
Tepkime puanı
9
İnsan sayısı yükselir azalmadığı için sürekli dogduğu için dünyanın dengesi bozulurdu
 

namıka

Confirmed Memb.
Katılım
9 Nis 2022
Konular
21
Mesajlar
144
Tepkime puanı
7
Bence adamların kafasını kopartırlar hapis ederlerdi her vücudun uzul ları çıkmaya başlarsa keserlerdi
 

daşvan

Confirmed Memb.
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
50
Çözümler
1
Tepkime puanı
3
insan sayısı yukselicek insanlar ölmediği için kısa surede yiyecek ve içecek sıkıntısı başliıyacaktır ve nüfus durmadan yükseliceği için heryerde evler apartmanlar olur :d
 

sadwer

Confirmed Memb.
Katılım
15 Ağu 2022
Mesajlar
45
Tepkime puanı
0
yiyecek i.ecek sıkıntısı çekerdik en büyük sorun bu olurdu
 

zadence

Banned Member
Katılım
16 Tem 2022
Konular
1
Mesajlar
145
Tepkime puanı
6
Dostum buna bir cevabım yok ama dünyada kural diye birşey olmasaidi bunun hakkında güzel bir film var Onu tavsiye edebilirim
 

boran_kaya7

Super Member
Katılım
4 Kas 2020
Konular
7
Mesajlar
235
Tepkime puanı
16
dünyadaki kaynaklar elbet tükenirdi bu nedenle başka gezegenlere yönelirdik büyük ihtimalle
 

MEHMET49

Confirmed Memb.
Katılım
28 Ağu 2022
Mesajlar
52
Tepkime puanı
1
BU DUNYANIN DENGESINE KANUNUNA AYKIRI OYLE BIRSEY MUMKUN DEGIL
 

ReykirTR

Confirmed Memb.
Katılım
28 Ağu 2022
Mesajlar
47
Tepkime puanı
3
kaos bütün galaksiyi sarardı diye düşünüyorum
 
Üst