Ölüm Diye Birşey Olmasaydı Dünyada Neler Olurdu?

LucKRaso

Confirmed Memb.
Katılım
26 Ağu 2022
Konular
2
Mesajlar
54
Tepkime puanı
1
Kötü Mü Olurdu İyi Mi Olurdu?
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

Meraklığımdan Sonrdum Yanlış Anlamayın
 

Mülayim21

Super Member
Katılım
9 Haz 2022
Konular
1
Mesajlar
154
Tepkime puanı
3
ölüm olmasaydı dünyanın dengesi bozulurdu kaos olurdu yasanmaz hale gelebilirdi
 

Balthazar22

Confirmed Memb.
Katılım
28 Ağu 2022
Konular
1
Mesajlar
53
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Kirve dünyanın sonu gelirdi ya evet sevdiklerini kaybetmeyeceksin bu yanı belki güzel geliyor ama düşünsene sürekli biri doğuyor ve kimse ölmüyor aşırı nüfus çoğunluğundan yaşanmaz bir yere dönerdi
 

maceracı

Confirmed Memb.
Katılım
12 Ağu 2022
Mesajlar
107
Tepkime puanı
1
kural diye bişey olmazdı herkes bildiğini yapardı kötülük hüküm sürerdi kıtlık olurdu insanlar herşeyin kökünü kuruturdu
 

ugurbu12

Member
Katılım
29 Ağu 2022
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
İlk önce dünyada ölümsüzlük olsaydı kötü olurdu çünkü nüfus artışıyla beraber gelen yoksullukla tükenip giderdik :)
 

bulut264

Super Member
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
194
Tepkime puanı
9
yiyecek içecek su petrol gibi bir sürü sıkıntı olurdu dünya var olduğunda beri kimse ölmeseydi büyük ihtimalle bu yıllara gelemezdik.
 

Chosky

Bi piyondum fakat bu halde devirdim vezirleri
Super Member
Katılım
12 Nis 2022
Konular
7
Mesajlar
161
Çözümler
1
Tepkime puanı
12
Konum
Texsas
Kıtlık Erzak eksikliği oksijen kaybı vb. kardesim bana göre
 
Üst