Öncelikle şu ipad görünümü saçmalığını yapmaman lazım. Bu özellik çözünürlüğü hertürlü bozuyor. senın dırek o saçma modu kapatım bılgısayarın normal çözünürlüğü ile oynaman lazım esp çalışıyor ama senın kullandıgın mod ekranı geliştirdiği için esp kayıyor yani arka planda çalışıyor gibi düşünebilirsin. modu kapatıp dene gameloop ayarlarından falan normal çözünürlüğe çek olmazsa yazarsın yardımcı olurum hocam.