PubGM 32 Bit Hack Yardım

Werziesst

Ultra Member
Katılım
22 Haz 2022
Konular
3
Mesajlar
310
Tepkime puanı
14
Merhaba hilede bir sorun yaşıyorum aimbot doğru çalışıyor fakat esp çalışmıyor ayrıca aimbot fov'da gözükmüyor sebebi nedir?
 

rxckstarwe

Active Member
Katılım
28 Kas 2025
Konular
2
Mesajlar
39
Tepkime puanı
0
Öncelikle şu ipad görünümü saçmalığını yapmaman lazım. Bu özellik çözünürlüğü hertürlü bozuyor. senın dırek o saçma modu kapatım bılgısayarın normal çözünürlüğü ile oynaman lazım esp çalışıyor ama senın kullandıgın mod ekranı geliştirdiği için esp kayıyor yani arka planda çalışıyor gibi düşünebilirsin. modu kapatıp dene gameloop ayarlarından falan normal çözünürlüğe çek olmazsa yazarsın yardımcı olurum hocam.
 
Üst