ReaUI Loader her başlatışımda onaylama istiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JaReks

Banned Member
Katılım
12 Mar 2022
Konular
4
Mesajlar
52
Tepkime puanı
5
ReaUI Loader her başlatışımda onaylama istiyor. Bu reklam izle muhabbeti falan her çalıştırışımda oluyor. Normalde de oluyor mu yoksa bende mi srun var bi sormak istedim.
 
Çözüm
gunde 1 kez reklam onayı yapıyorsunuz 00:00 dan sonra sıfırlanır modem kapanmadıgı surece gun ıcınde bırden fazla reklam onayı yapmazsınız modem resetleme ıp degısme gıbı bırsey olursa reklam gecme tekrar gelır

Arishem

Banned Member
Katılım
24 Mar 2021
Konular
177
Mesajlar
1,299
Çözümler
34
Tepkime puanı
4,181
gunde 1 kez reklam onayı yapıyorsunuz 00:00 dan sonra sıfırlanır modem kapanmadıgı surece gun ıcınde bırden fazla reklam onayı yapmazsınız modem resetleme ıp degısme gıbı bırsey olursa reklam gecme tekrar gelır
 
Çözüm
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst