rust hile acicam ban yersem steamden mi ban yerim sunucudan mi

Trew3131

Member
Katılım
22 Şub 2026
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
sunucu kime bağlıysa ondan offical steam banı özel sunucu sunucu banı
 

AyYiLdiZ1453

Member
Katılım
6 Nis 2026
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Oyuna ara vermezden yaklaşık bir yıl önce (2025 mayıs ayında bıraktım) LogitechGHUB ile makro kullanıyordum, şimdi ise yeniden başladım ve aynı ayarlarda, aynı mouse ile tekrar kurmaya çalıştım. Sorun nerede bilmiyorum ama, makro emvanter, masaüstünde veya oyun arayüzünde çalışırken, silah ateş etmeye gelince çalışmıyor. Ne yapılabilir bu konuda ?
 
Üst