Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hocam opera medipediform yazınca algılamıyor. 2. aşamaya geçmiyor. Edge den yaptığımda ise ekteki hatayı alıyorum. Aç kapa, pc resetle v.s denedim. Öğlen civarında sorun yoktu akşam güncellendi RealUI sonrasında bu hata başladı.
Yok ki zaten hocam. Sorunsuz çalışıyordular zaten. Neden böyle oldu ben de anlamadım xd Ekstrem birşey yaşamadım. Aç kapa yaptım 20 küsür kere kendiliğinden düzeldi xd