sizce hani yol daha iyi?

Sizce hilelerin hangi yoldan gitmesi gerekir? (kişiye göre değişebilir)


  • Kullanılan toplam oy
    19

sarandi21

Ultra Member
Katılım
5 May 2023
Konular
2
Mesajlar
309
Tepkime puanı
9
kesinlikle direk ulaşım olmamalı ya uygun fiyata ücretli yada bu şekilde üye sistemi ile çalışması lazım yoksa değersizleşir ve hile üretenlerin emekleri karşılıksız kalır benim düşüncem böyle
 

UNban

Super Member
Katılım
29 Eki 2022
Konular
4
Mesajlar
295
Tepkime puanı
7
ücretli bence ya ücretsiz olursa herkeste olur eee ne anlamı kaldı ayrıca detect olur
 

TED

Super Member
Katılım
29 Ara 2024
Konular
1
Mesajlar
310
Tepkime puanı
6
bu şekilde kalması en doğrusu bedava oldugunda hem herkes erişim yapabilir en azından bu şekilde hem aktiflik sağlanıyor hem insanlar birbirine yardımcı oluyor hemde herkes hilelere erişim yapamıyor
 
Üst