Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kesinlikle direk ulaşım olmamalı ya uygun fiyata ücretli yada bu şekilde üye sistemi ile çalışması lazım yoksa değersizleşir ve hile üretenlerin emekleri karşılıksız kalır benim düşüncem böyle
bu şekilde kalması en doğrusu bedava oldugunda hem herkes erişim yapabilir en azından bu şekilde hem aktiflik sağlanıyor hem insanlar birbirine yardımcı oluyor hemde herkes hilelere erişim yapamıyor