Sizce uygulaması olmalı mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PREVİD76

Legend Member
Katılım
25 Ocak 2021
Konular
37
Mesajlar
1,360
Çözümler
96
Tepkime puanı
1,387
gerek yok zaten telefondan da tarayıcıdan girebiliyorsunuz
 

PikaBoom_

Banned Member
Katılım
11 Ara 2020
Mesajlar
115
Tepkime puanı
2
bence gerek yok zaten mobil tarayıcılardanda foruma girilebilir
 

becha

Confirmed Memb.
Katılım
11 Nis 2022
Mesajlar
59
Tepkime puanı
0
Kullanışlı arayüze sahip bir şekilde gelirse çok iyi olabilir
 

alper23

Super Member
Katılım
30 Ocak 2021
Konular
2
Mesajlar
200
Tepkime puanı
6
bencede olmalı forumda takılmak iyi olurdu ayrı uygulamada
 

DuckyVAC

DISCORD: D u c k y#3140
Legend Member
Katılım
4 Mar 2022
Mesajlar
1,860
Çözümler
15
Tepkime puanı
274
Konum
Berlin
Tarayıcıdan Girebilirsin ama Bence Bir Apk Uygulaması Olabilir.
 

Yigitxq

Super Member
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
250
Çözümler
1
Tepkime puanı
19
Tarayıcıda girebiliyoruz zaten gerek yok bence
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst