Super Member Renk seçimi neden bu kadar kötü?

BaRunLost

Super Member
Katılım
21 Eyl 2022
Konular
2
Mesajlar
263
Tepkime puanı
11
Süper Member renk seçiminiz çok kötü neden sarı yeşil arası argo kullanmazsak posa gibi bir renk bunu daha güzel veya kabul edilebilir bir renk yapabilmisiniz acaba?
 

reawen

Active Member
Katılım
29 Eyl 2022
Konular
1
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
dcdeki banner rengi seçme gibi buraya da renk seçme gelebilir ama çok mantıklı olacağını sanmıyorum
 
Üst