Telefon alacağım ama ne alsam ?

Osiris

Ultra Member
Katılım
14 May 2022
Konular
1
Mesajlar
300
Tepkime puanı
5
14t pro xiaomi gayet iyi seçenek
 

Jihangir

⠀ོ ᨓ Saphira ⠀ོ ᨓ
Premium Member
Katılım
3 Kas 2024
Konular
17
Mesajlar
461
Çözümler
2
Tepkime puanı
50
Konum
Adana, Seyhan
Web sitesi
www.youtube.com
altında param var ztn nasipse ev almayı düşünüyorum o yüzden oraya birşey yapamam hazırda 50k ve samsung daha öncesinde kullanıyordum o yüzden iphone geçme kararı aldım

global room kayıtlı almayı düşünüyorum şuanda kullandığım telefon sitede vermiş olduğumdan daha yüksek bi ara telefondan girersem ayarlara gösteririm

bu telefonu askerden gelmeden önce kıbrısta aldım 3 senedir kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim de iphone geçicem inşallah
hayırlısı bakalım ya şimdiden güle güle kullan
 

ozcsn

Confirmed Memb.
Katılım
14 Ara 2024
Konular
3
Mesajlar
73
Tepkime puanı
3
bence s24 al iphone alıcaksan üstüne biraz daha koyup 16 alabilirsin
 

SquinShy

♥Girl Crazy♥
Ultra Member
Katılım
21 Ara 2023
Konular
36
Mesajlar
864
Çözümler
3
Tepkime puanı
238
Konum
Unknown
Web sitesi
sites.google.com
Kaçak almayarak en iyisini yapıyorsun. Bilindik mağazalardan veya Apple'ın kendi mağazasından alabilirsin. Benim şehirde olsaydın, seve seve yardımcı olurduk
hangi şehirdesin ?
bence s24 al iphone alıcaksan üstüne biraz daha koyup 16 alabilirsin
Şuanki telefon yd o yüzden ve global room kayıtlı imei attırmayı düşünmüyorum o yüzden
nothin 2 veya yeni çıkan modellerini deneyebilirsin kardeşim gayet stabil seri bi telefon
iphone knk ya dediğin telefonu pek bilmiyorum
 
Üst