hayırlısı bakalım ya şimdiden güle güle kullanaltında param var ztn nasipse ev almayı düşünüyorum o yüzden oraya birşey yapamam hazırda 50k ve samsung daha öncesinde kullanıyordum o yüzden iphone geçme kararı aldım
global room kayıtlı almayı düşünüyorum şuanda kullandığım telefon sitede vermiş olduğumdan daha yüksek bi ara telefondan girersem ayarlara gösteririm
bu telefonu askerden gelmeden önce kıbrısta aldım 3 senedir kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim de iphone geçicem inşallah
ewy saolhayırlısı bakalım ya şimdiden güle güle kullan
samsung çocukluktan beri kullandım birazda iphone ama ydyurtdışı alma s24 ultra filan alabilirsin çok iyi telefon
İphone almana lafım yok al dediğim gibi İphone ve Samsung'dan şaşmaewy saol
samsung çocukluktan beri kullandım birazda iphone ama yd
YD alacamda güvenilir bir yer lazım veya elden temizindenİphone almana lafım yok al dediğim gibi İphone ve Samsung'dan şaşma
Kaçak almayarak en iyisini yapıyorsun. Bilindik mağazalardan veya Apple'ın kendi mağazasından alabilirsin. Benim şehirde olsaydın, seve seve yardımcı olurdukYD alacamda güvenilir bir yer lazım veya elden temizinden
hangi şehirdesin ?Kaçak almayarak en iyisini yapıyorsun. Bilindik mağazalardan veya Apple'ın kendi mağazasından alabilirsin. Benim şehirde olsaydın, seve seve yardımcı olurduk
Şuanki telefon yd o yüzden ve global room kayıtlı imei attırmayı düşünmüyorum o yüzdenbence s24 al iphone alıcaksan üstüne biraz daha koyup 16 alabilirsin
iphone knk ya dediğin telefonu pek bilmiyorumnothin 2 veya yeni çıkan modellerini deneyebilirsin kardeşim gayet stabil seri bi telefon