allah sabır versin ben lgsye gircem oooo güzel geçmiştir inşallah
B blacklord2525 Member Katılım 22 Mar 2021 Mesajlar 5 Tepkime puanı 0 10 Tem 2023 #11 zloyNoaz' Alıntı: allah sabır versin ben lgsye gircem Genişletmek için tıkla ... oooo güzel geçmiştir inşallah
zloyNoaz' Alıntı: allah sabır versin ben lgsye gircem Genişletmek için tıkla ... oooo güzel geçmiştir inşallah
B blacklord2525 Member Katılım 22 Mar 2021 Mesajlar 5 Tepkime puanı 0 10 Tem 2023 #12 shawnn' Alıntı: Üni sınavına girsen de güzel bir bölüm kazansan da birşey olmuyor Genişletmek için tıkla ... ben tıp 2. sınıf öğrencisiyim ancak mühendislik istiyordum ülke bizi buna zorluyor çünkü işsizlik okumak kimse istemiyor
shawnn' Alıntı: Üni sınavına girsen de güzel bir bölüm kazansan da birşey olmuyor Genişletmek için tıkla ... ben tıp 2. sınıf öğrencisiyim ancak mühendislik istiyordum ülke bizi buna zorluyor çünkü işsizlik okumak kimse istemiyor
M mehmet132 Super Member Katılım 11 Tem 2023 Konular 2 Mesajlar 150 Tepkime puanı 3 11 Tem 2023 #13 inşallah iyi geçer
Reveranche Premium Member Katılım 20 Ocak 2021 Konular 3 Mesajlar 156 Tepkime puanı 3 16 Tem 2023 #14 Universite yerine fabrikaya girip calisip tazminat biriktirmek en mantiklisi artik
5ChoasMert Confirmed Memb. Katılım 18 May 2022 Mesajlar 144 Tepkime puanı 2 5 Ağu 2023 #15 Girenlere başarılar dilerim
P procezmi Super Member Katılım 17 May 2023 Konular 3 Mesajlar 169 Tepkime puanı 6 5 Ağu 2023 #16 Umarım iyi yerler kazanırsın