Dostum şuan okuyor musun bilmiyorum ama oku bence çünkü eğer okursan hem güzel bir iş sahibi olursun ve üniversite okuyup avantaj bile sağlayabilirsin Örnek: Yurtdışına falan gidip hayatını orada yaşayabilirsin. Ama Türkiye de okumayıp sevmiyorsan hayatın bitti çünkü gireceğin İş ev masraflarını bile karşılamayacak Dönerci, tamirci, Restoran işlerine vs girersen yarın bugün evlenirsen ev geçindirmek zor olur umarım görürsün de fikrin değişir hocam ama oku mutlaka geleceğin için.