Bu sorunun sebebi, oyun hassasiyetiyle hile konsolunda yazdığınız hassasiyetin aynı olmamasıdır. Örneğin, 0.8 mouse hassasiyet ayarıyla oynuyorsunuz, hile konsoluna 0.52 değil, 0.8 yazmalısınız. Çarpanını değiştirmediyseniz, bu sizde 1 olacaktır. Hile konsoluna enterlayıp, 0.1 yazacaksınız. Bunu da yazdıktan sonra tekrardan enterlayıp 3 yazacaksınız ve yine enterlayacaksınız, konsol kapanmış olacaktır. Konsol kapandığında her şey tamam, oyunu rahatça aimbotla oynayabilirsiniz demektir. İyi eğlenceler.