Hile iyi güzel bazen çok saçma yerlere sıkabiliyor ama yinede kullanılıyor ama tam ekrana aldığımda çalışmıyor oyunu tam ekran yapmayınca sanki kasıyor gibi yavaş oluyor bunu düzeltmenin bi şansı yokmudur acaba tam ekranda nasıl aktif edebilirim hileyi?