Merhaba sayın yetkililer ;
Arkadaşım ayarı fazla kaçırdı diye ban yemişti hilenin ilk çıktığı günlerde sonra yabancı siteden 400 Tlye spoofer aldı fılan kullanıyordu ama her hileyi açtığında ( Baya düşük ayarlarda ayarlı ) 1 hafta içerisinde hwid yiyor sonra hile kullanmadan deneyelim fılan dedik şuan 10 gün oldu hayla ban yemedi sanırım hilede sorun var Vanguard algılıyor güncelleme gelicek mi çünkü şuan çalışıyor diyor ama fix yemiş gibi bir şey var ?
Arkadaşım ayarı fazla kaçırdı diye ban yemişti hilenin ilk çıktığı günlerde sonra yabancı siteden 400 Tlye spoofer aldı fılan kullanıyordu ama her hileyi açtığında ( Baya düşük ayarlarda ayarlı ) 1 hafta içerisinde hwid yiyor sonra hile kullanmadan deneyelim fılan dedik şuan 10 gün oldu hayla ban yemedi sanırım hilede sorun var Vanguard algılıyor güncelleme gelicek mi çünkü şuan çalışıyor diyor ama fix yemiş gibi bir şey var ?