1.valorant hilesi ekrana gelmiyormu? çözümü: oyunu pencereli veya pencereli tam ekranda çalıştırın
2.oyuna girdiğinizde menü gelmiyormu? çözüm: cmd ekranında size dediği gibi ilk önce f7 tuşuna basın ve hile ekrana gelecektir f1 basıp kapatabilrisiniz basıp tekrar açabilirsiniz
3.esp düşman yerlerini alakasız ve saçmamı gösteriyor? kendim bulduğum bir çözümdür çözümü= ayarlar/sistem/ekran konuma gidin ve ölçekleme ayarını olabilecek en küçük değere alın eğer olmazsa bi büyük değere alın birisi olacaktır eminim
4.loaderden başlattığınızda hattamı veriyor? windowsun büyük güncellemesi geldi biliyorsunuz dosyalardan pencere falan açabildğimiz güncelleme eski güncellemeye geri dönerseniz sorun çözülecektir
tavsiye: aimbotu açmayın belki vanguard hilenizle baş edemez ama report yediğiniz zaman sizi bir insanın inceleyeceğini unutmayın
bonus: esp ile oynarken adamların olduğu açılara bakmayın ama her zaman adamlara anti olucak şekilde durun unutmayın face to face grmenize gerek yok hileniz var.
iyi oyunlar ağalar
2.oyuna girdiğinizde menü gelmiyormu? çözüm: cmd ekranında size dediği gibi ilk önce f7 tuşuna basın ve hile ekrana gelecektir f1 basıp kapatabilrisiniz basıp tekrar açabilirsiniz
3.esp düşman yerlerini alakasız ve saçmamı gösteriyor? kendim bulduğum bir çözümdür çözümü= ayarlar/sistem/ekran konuma gidin ve ölçekleme ayarını olabilecek en küçük değere alın eğer olmazsa bi büyük değere alın birisi olacaktır eminim
4.loaderden başlattığınızda hattamı veriyor? windowsun büyük güncellemesi geldi biliyorsunuz dosyalardan pencere falan açabildğimiz güncelleme eski güncellemeye geri dönerseniz sorun çözülecektir
tavsiye: aimbotu açmayın belki vanguard hilenizle baş edemez ama report yediğiniz zaman sizi bir insanın inceleyeceğini unutmayın
bonus: esp ile oynarken adamların olduğu açılara bakmayın ama her zaman adamlara anti olucak şekilde durun unutmayın face to face grmenize gerek yok hileniz var.
iyi oyunlar ağalar