Valorant Hwid ban kaldırma

MoNaeto122

Ultra Member
Katılım
15 Şub 2021
Konular
30
Mesajlar
365
Çözümler
2
Tepkime puanı
34
Spoofer olmadan rahatça kaldırma yöntemi varmı 4 ay daha beklemek istemiom pek,format,bios update falan yontemleri bilen varsa yazarsa mükemmel olur
 

Vale La Pena

кαяdєşιм gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм
Super Member
Katılım
31 Ocak 2021
Konular
10
Mesajlar
227
Tepkime puanı
94
Konum
Neresi olsun isterdin ?
Format atmadan önce biostan TPM , secureboot , csmi kapatınız.

Windows 10 kullanıcısı iseniz , Windows 11 iso dosyası eğer Windows 11 kullanıcısı iseniz Windows 10 1809 iso dosyasını ( 1809 Kurduktan sonra update kısmını hizmetlerden kapatınız hiçbir güncelleme yapılmayacak) indirerek kurun.

Raid yapabiliyorsanız çok iyi olur kesin banınız kalkar yapamıyorsanız eğer burayı atlayın

Format attıktan sonra bios up/down yapmak hangisini yaptığınız farketmez şuanki sürümden farklı olsun yeterli

Vanguard regeditede bakıyor bu aşama flag yaratabilir ancak banımızı açmamız için yapmamız gereken bir aşama HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\Scsi\Scsi Port 0\ bunu regedite yapıştırıp Serial number yazan yer ve disk adınızın yazdığı yeri değiştirin (ne yazdığınızın önemi yok)

Modeminizi http://192.168.1.1/ adresinden giriş yapıp yeniden başlatmak


Spoofersız bunları yapmayı deneyebilirsin
 

MofTer

Confirmed Memb.
Katılım
15 Haz 2023
Konular
19
Mesajlar
122
Tepkime puanı
13
Parayla almak zorundasın kimse bedava yapmaz güvenme kimseye
 

demhat541

Confirmed Memb.
Katılım
28 Ocak 2021
Mesajlar
54
Tepkime puanı
8
Yaş
23
Konum
Bursa
BENDE BAN YEDİM AYNI ŞEKİLDE TEK YAPMAN TERTEMİZ BİR ŞEKİLDE YA ANAKART DEĞİŞTİRMEN LAZIM YA DA DİREK BİLGİSAYARI
 

MoNaeto122

Ultra Member
Katılım
15 Şub 2021
Konular
30
Mesajlar
365
Çözümler
2
Tepkime puanı
34
Format atmadan önce biostan TPM , secureboot , csmi kapatınız.

Windows 10 kullanıcısı iseniz , Windows 11 iso dosyası eğer Windows 11 kullanıcısı iseniz Windows 10 1809 iso dosyasını ( 1809 Kurduktan sonra update kısmını hizmetlerden kapatınız hiçbir güncelleme yapılmayacak) indirerek kurun.

Raid yapabiliyorsanız çok iyi olur kesin banınız kalkar yapamıyorsanız eğer burayı atlayın

Format attıktan sonra bios up/down yapmak hangisini yaptığınız farketmez şuanki sürümden farklı olsun yeterli

Vanguard regeditede bakıyor bu aşama flag yaratabilir ancak banımızı açmamız için yapmamız gereken bir aşama HKEY_LOCAL_MACHINE\HARDWARE\DEVICEMAP\Scsi\Scsi Port 0\ bunu regedite yapıştırıp Serial number yazan yer ve disk adınızın yazdığı yeri değiştirin (ne yazdığınızın önemi yok)

Modeminizi http://192.168.1.1/ adresinden giriş yapıp yeniden başlatmak



Spoofersız bunları yapmayı deneyebilirsin
kankam öncelikle saol,Şu raid olayını tam anlamadım ilk kez duydugum bir terim biraz daha detaylı açarmısın araştırdımda tamda birşey bulamadım
 
Üst