VALORANT TRIGGERBOT (COLOR BASED)

emirsavas

Active Member
Katılım
9 Kas 2025
Konular
3
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
:notlar:
ABOUT THE BAN RISK, I'VE PLAYED FOR DAYS WITH THIS AND NEVER GOT BANNED BUT GOT A MANUAL BAN WHICH IS I MADE IT SO OBVIOUS PLAYED RAGE AND A MOD BANNED ME SO IT IS MOST LIKELY UNDETECTED JUST DON'T MAKE IT TOO OBVIOUS.

:ozellikler:
HOLD MODE (BASILI TUTMA)
ALWAYS ON (HER ZAMAN AÇIK)
HOLD KEY (BASILI TUTMA TUŞU)
STRAFE DETECTION (HAREKET EDERKEN SIKMAMASI)
AUTO STRAFE (HEDEFI GÖRÜNCE OTOMATİK HAREKET EDEREK SIKMA)
FOV (TRIGGERBOTUN GÖRÜŞ ALANI)
TAP TIME (VURMA ZAMANI)
COLOR TOLERANCE (RENK TOLERANSI KISACA SEÇİLMİŞ RENGE NE KADAR BENZER BİR RENK GÖRÜRSE ONA SIKMASI İÇİN OLAN BİR AYAR)
SCANNING COLOR (TRIGGER BOTUN SIKICAĞI HEDEFİN RENGİ)
UNLOAD (HİLEYİ KAPATMA)

:resimler:


Ekli dosyayı görüntüle 27652

:ivt:
hocam çok sapıtıyo ya bildiginiz rage ayar varmı iyi çalışan
 

SquinShy

♥Girl Crazy♥
Ultra Member
Katılım
21 Ara 2023
Konular
36
Mesajlar
864
Çözümler
3
Tepkime puanı
238
Konum
Unknown
Web sitesi
sites.google.com
Valorant oyuncusu değilim ve valo kadar lanet bir oyun yok side girmek bu kadar zor olmamalı (yüksek elo için konuşuyorum)
 

Umtxs

Discord : gd1z
Insider
Katılım
24 Ara 2022
Konular
12
Mesajlar
250
Tepkime puanı
546
Konum
MKA
Web sitesi
guns.lol
Valorant oyuncusu değilim ve valo kadar lanet bir oyun yok side girmek bu kadar zor olmamalı (yüksek elo için konuşuyorum)
Bilemiyorum artık, Bence kişiden kişiye göre değişiyor. Ben oynarken yüksek eloda olduğum zamanlar daha rahat ediyordum. Düşük eloda daha kötü oynuyordum 😭
 

wMaeve

Super Member
Katılım
13 Şub 2021
Mesajlar
150
Tepkime puanı
3
Yenimi kullanılmaya başladı yoksa uzun zamandır yaygın mı bro denemek isterim
 

SneEvill

Confirmed Memb.
Katılım
7 Şub 2021
Konular
4
Mesajlar
142
Tepkime puanı
5
eline sağlık iyi ve kullanışlı
 
Üst