S shevil Active Member Katılım 23 Tem 2025 Konular 3 Mesajlar 15 Tepkime puanı 0 29 Kas 2025 #1 triggerbot kullanıyorum cross falan koyuyorum eger rakıp uzaktaysa hıc ates etmıyor op ile bakıyorum yine yok hicbir sey bu niye boyle
triggerbot kullanıyorum cross falan koyuyorum eger rakıp uzaktaysa hıc ates etmıyor op ile bakıyorum yine yok hicbir sey bu niye boyle
by1ero Rengoku Insider Katılım 15 Haz 2025 Konular 14 Mesajlar 331 Çözümler 5 Tepkime puanı 89 Web sitesi guns.lol 10 Şub 2026 #21 hakan07012' Alıntı: ban riski varmı Genişletmek için tıkla ... kk yok triggerbot oyuna enjekte olmayan bir hile olduğu için yoktur Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi: 10 Şub 2026 shevil' Alıntı: triggerbot kullanıyorum cross falan koyuyorum eger rakıp uzaktaysa hıc ates etmıyor op ile bakıyorum yine yok hicbir sey bu niye boyle Genişletmek için tıkla ... fov 10 yap wait to shoot 0 detect sens ise 50 yap yeter bunlar detect sensi çok artırırsan bozulur fovuda çok arttırsan aynı şey olur Oyla 0 Downvote
hakan07012' Alıntı: ban riski varmı Genişletmek için tıkla ... kk yok triggerbot oyuna enjekte olmayan bir hile olduğu için yoktur Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi: 10 Şub 2026 shevil' Alıntı: triggerbot kullanıyorum cross falan koyuyorum eger rakıp uzaktaysa hıc ates etmıyor op ile bakıyorum yine yok hicbir sey bu niye boyle Genişletmek için tıkla ... fov 10 yap wait to shoot 0 detect sens ise 50 yap yeter bunlar detect sensi çok artırırsan bozulur fovuda çok arttırsan aynı şey olur