valo

  1. Astryx

    Valorant 29.04.2026 Güncel Ofsetler

    // Main Core Offsets inline uint64_t State = 0xC19AFA0; inline std::uintptr_t process_event = 0x1BB8140; inline std::uintptr_t static_find_object = 0x1BE4850; inline std::uintptr_t static_load_object = 0x1BE8380; inline std::uint64_t MagicOffsets = 0x52A3450; inline std::uintptr_t...
  2. emmi27

    şuan aktif çalışan valo esp li hile varmı

    şuan aktif çalışan valo esp li hile var,bi marka vardı sitenin ismini unuttum freeydi hemde varmı bildiğiniz
  3. emmi27

    valo trigger bot hilesi iyimi arkadaşalr

    Arkadaşlar ben uzun zamandır foruma geri dönmemişti im. Eskiden normal hile vardı baya iyiydi Eğer Safe oynarsak ban yemiyorduk. Fakat şu an sanırım iki tane hile var, birisi parala, birisi de normal ama çok özelliği olmayan peki trigger bot nasıl? işe yarıyormu DÜZELTME YAPIYORUM BİLMEYENLER...
  4. Astryx

    Valorant COLORBOT - AİM ASSİST

    Arduino + USB HOST İle basit ve tam çalışan bir color bot yaptık ARDUİNO BİRAZ SORUN ÇIKARDI AMA HALLETTİK bunu Satmayı düşünüyoruz Sizce ne yapalım nerde satalım Hiçbir fikrim yok 2 kişi DİA eloda 2 haftadır sorunsuz oynuyoruz .
  5. by1ero

    Rc triggerbot rage ayar

    Bana teiggerbotta cok guzel salisende vuracak bir ayar verebilirmisiniz
  6. M

    Valorant TriggerBot Yardım

    arkadaşlar ben triggerbot kullanırken bir tuşa basınca çalışmasını değil de otomatik bir şekil de çalışmasını seviyorum bu forumdaki triggerbot ise tuş atamamızı istiyor yani ne yapabilirim bunun için
  7. Astryx

    Spoofer arıyorum adam akıllı !

    Beyler her oyunda pc banımı açıyorum valorantta açamıyorum kafayı yemek üzereyim onca para harcadım spooferlar aldım hileler aldım vs vs yok hiçbir cacık yok açılmıyor anakartım ASUS kaldıramıyorlar varsa şöyle sağlam bildiğiniz önerin lütfen da açalım şu banı .
  8. upsi dupsi

    spoofer nerde satabilirim

    Merhaba calısan sınırsız bir spooferim var zamanında almıstım hic kullanmadım bunu nerde satabilirim? İtemsatıs gibi sitelerde yasak
  9. Tahacik123123

    undetected valorant trigger bot cfg dosyasını açamıyorum

    böyle bir dosya yok diyor
  10. S

    valorant triggerbot yartdım

    triggerbot kullanıyorum cross falan koyuyorum eger rakıp uzaktaysa hıc ates etmıyor op ile bakıyorum yine yok hicbir sey bu niye boyle
  11. E

    hwid spoofer arıyorum

    valorant için tek kullanımlık hwid spooofer arıyorum 2 ay daha beklemek istemiyorum fiyatı fark etmez
  12. Hiledilmem

    Hileyi açamıyorum

    hileyi indirdikten sonra açmaya çalışıyorum rar şifresini fln giriyorum ama hile açılmıyor
  13. E

    Yöneticiler Bir Anda Bir Bomba Patlatırmı

    Valorant İçin Bir Spoofer Yanlızca Super Member Ve Üstü İçin Herkes Kullanırsa Hile FarkEdilir Ve Bir Anlamı Kalmaz 4 Yıldır Burdayım Ve Bi Kere Bile güzel Bİr SPOOFER Gelmedi Eski Kitlemizi Kaybettik Çoluk Çoçuk Doldu.... 1759574954 Ve Nedense Konulara Kimse Cevap Vermiyor./
  14. E

    500 TL ye kalıcı hwidspoofer Valorant

    valorant van 152 500 tl var kartta bilen varmı uyguna
  15. johler

    Valorant hile...

    Malum sitede uzun zamandır süren bir güncelleme var ve internet üzerindede kolay bulunmuyor. O yüzden arkadaşlar elinde olan veya kullanan varsa valorant hilesi paylaşabilirmi?
  16. denizkoksal

    valorant hilesi

    valorant hilesinin bedava hali varmı undedtec olmasada olur realuı elının altından çıksa yeter
  17. kaganfatih46

    Rcye Bayram Gelmediii :(((((((((

    Şu valorant güncellensede oynasak be valla bekle bekle gına geldi eskiden bayramlara özel güzel şeyler oluyorrdu NERDE O ESKİ BAYRAMLARRRRR
  18. dedehackbaba

    triggerbot valo

    Merhaba adminler valorant triggerbot tahmini ne zaman açılır kullanıcılara
  19. shxabest02

    merhaba rc adminleri ve ailesi valorant hakkında

    merhaba türkiye sartlarıdna sürekli hile alammaız mümkğn degil o yuzden bir süreligne veya bir günlügüne ücretsiz degilde indirim gelir mi denemek ve goremek amaclı
  20. emmi27

    Volant hilesine Windows 11 için güncelleme geldi mi?

    Arkadaşlar ben bir zamandır yoktum da Windows 11 için güncelleme geldi mi yoksa hala gelmedi mi? 10'a çıkart görre valo yu sileceğim de?
Üst