Merhaba arkadaşlar ban yedıgım serıalın degısmesı ve gozukmemesı ıcın raid yapıyorum fakat raid yapmama ragmen serialim aynı kalıyor daha oncekı yaptıgım raıdlerde serıalım degısıyordu suan yaklasık 5-6 yeni raid denememde disk serialım aynı kalıyor ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz?